mandag 14. september 2009

Valgvake

Har du ingen kule valgvaker å gå på i kveld? Ta vakingen her i stedet - med meg! Jeg skal gi mine vurderinger her utover kvelden og natten. Vær med og spill inn dine vurderinger og still gjerne spørsmål i kommentarfeltet. Jeg svarer på det jeg rekker (men det er vel viss fare for at jeg også må bruke noe tid på henvendelser fra journalister). Kanskje klarer jeg å utrope valgvinneren før TV2 eller NRK tør gjøre det? Vi får se.

Men aller først: Å stemme er ingen plikt, men en rett. En rett som dessverre altfor mange mennesker i denne verden bare drømmer om.
Derfor: Få ræva opp av sofaen og bruk retten din!

3 kommentarer:

  1. Har du noen feeling om hvordan valgdeltakelsen vil bli i år?

    SvarSlett
  2. Jeg tipper at valgdeltakelsen vil ligge i sjiktet 77-78. Altså omtrent som sist.

    SvarSlett
  3. Et spørsmål litt off-topic: Hvis man har forhåndsstemt og så dør før selve valgdagen, blir stemmen din telt med likevel?

    SvarSlett