tirsdag 17. mars 2009

Prostitusjon

Besøkstallene føk i været på denne bloggen i går. Antagelig fordi jeg skrev om Joesph Fritzl, kongehus, fotball og sex. Eller rettere sagt, jeg skrev om andre som skrev. Når man i tillegg bruker Twingly aktivt, vel så...vips..generer man klikk. Så forbaska enkelt er det altså. Så da er det vel bare å kjøre på videre da? Forfølge denne sikre suksessformelen.

Hm, nei. Jeg tror ikke det. For det vil være prostitusjon. Og å gå på akkord med seg selv. Det driver jeg ikke med.

Så derfor - Oppland valgkrets, her kommer jeg!


PS: Forresten. Nå var jeg noe overdrevent elitistisk. Jeg kommer til å skrive mer om fotball. Garantert! Men lite om sex. Og om kongehus - muligens med unntak for en prinsipiell debatt om styringsform. Og i alle fall fryktelig lite om Fritzl.

Enig? Delta i min aldeles uhøytidelige leserundersøkelse på høyre side her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar