onsdag 22. april 2009

Strøtanker på en onsdag

Nå har jeg akkurat levert fra meg en valganalyse av Rogaland (Hallgeir Langeland og Magnhild Meltveit Kleppa kan komme til å slite litt med nattesøvnen framover), vår fjerde største valgkrets i antall velgere. Den blir nok snart publisert på Minervas nettsider, tenker jeg.

Så nå er det bare å forberede meg litt mer på fredagens foredrag for likestillingsombudet (jeg skal legge fram noen oppsiktsvekkende tall der..hm...de kan fort komme til å bli en nyhetssak...).

Men jeg må konse litt på Venstre også, de åpner jo landsmøtet til fredag. Rekker jeg en analyse på dem, mon tro?

Til mandag må jeg ha en ny Østfold-prognose klar. Og snart er april over og en ny månedsanalyse skal produseres (konsolidiering er et begrep som passer bra på velgerbevelgelsene i april, så langt. Tror at jeg denne gang kommer til å fokusere på Frps stabilt sterke oppslutning).

Men det skal komme enda fire målinger til før måneden er omme, lurer på om Aker-saken slår ut mer på disse.

Og så er det et StatoilHydro-blad som skal ha sitt (snart er det vel bare Statoil..).

Så nei, jeg tror ikke at jeg rekker Hordaland før i begynnelsen av mai, gitt. Sorry! Med mindre Bergens Tidende trykker den kronikken de har lovet å trykke.

Ute skinner sola, og jeg burde komme meg ut og slikke litt av den. Men jeg klarer ikke å få til alt dette på en gang, jeg er da tross alt en mann!

1 kommentar:

  1. fint om det blir i mai. kjekt om vi i krf har hatt landsstyre først:) håper også bt tar opp en stortingsmåling for hordaland før du skriver.

    SvarSlett