fredag 10. desember 2010

Fredsprisen, CNN og Ole Brumm

I fjor på denne tiden var jeg flau over å være norsk. I dag er jeg stolt. Den tomme stolen og reaksjonene fra Kina forteller meg med all mulig tydelighet at årets fredspris er et meget godt valg.

CNN inviterte meg, smigrendene nok, til å blogge fra Oslo rådhus i kveld i forbindelse med det tradisjonsrike Jonathan Mann-intervjuet. Men jeg takket nei. Fordi jeg ville se på Ole Brumm sammen med min sønn i stedet.

For noen ganger kan man ikke si ja takk til begge deler.

3 kommentarer:

  1. Ole Brumm er ikke til å skusle av.
    Kos dere med en kopp te med honning

    SvarSlett
  2. Reaksjonene i Kina gjør meg mer og mer sikker på at årets fredspris ble tildelt riktig person.

    Ellers ser det ut til at eieren av denne bloggen er kandidat til Årets Pappa...
    :-)
    Mia

    SvarSlett