tirsdag 23. februar 2010

Flytting

Litt tynt på bloggen min for tiden. Noe som bl.a. skyldes at jeg holder på å flytte fra Ap-land på Stovner til Frp-land på Jessheim. Men hold ut kjære blogglesere - snart har jeg spadd fram pc-en og er klar for nye analyser, kommentarer og betraktninger.

En slik flytteprosess gir grobunn for atskillige refleksjoner knyttet til hvorfor man tar vare på så altfor mange ting. Trenger man egentlig bankutskrifter fra 1999? Kladdebok fra 1. klasse (på barneskolen...)? Seminaroppgaver fra universitetet? Penal og viskelær? Eh...nei.

Men så er det noe med nostalgi også da - noen ting har en bare ikke hjerte til å kaste. Som det første kjærlighetsbrevet...hm...brev? Ja, man skrev forsyne meg faktisk brev før i tiden. Og sendte det i posten (når fikk du et vanlig håndskrevet brev sist?). Nå går det vel mer i e-post. Eller nei..e-post er vel også ut? Facebook da kanskje? Hm, ja, jo eller......facebook er vel også litt ut nå? Nå som mødre, tanter, onkler og besteforeldre har inntatt også den scenen. SMS? Tja...

Nei, jeg får vel pakke ut noen flere pappesker...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar