mandag 15. februar 2010

KrFs tre dilemmaer og Frps islamkort

En av de nominerte i min kåring av "Norges beste politiske blogg 2010" Emil Andre Erstad (husk å stemme på en av kandidatene i høyrefeltet - nedenfor mine twitringer), inviterte meg til å gjesteblogge med KrF som tema. Jeg takket ja til den invitasjonen, og i dag kan du lese min analyse av partiets dilemmaer som de nå  står oppi med begge beina.

I min blogg hos Aftenposten fokuserer jeg i dag på et parti som KrF har lekket mange velgere til de siste årene, nemlig Frp. Bl.a. p.g.a. innvandringsspørsmålet. Et spørsmål som igjen er høyaktuelt i disse karikaturstridtider.

3 kommentarer:

  1. Den siste linken din ser ut til å være feil.

    SvarSlett
  2. Synve: Takk for info. Det er rettet opp nå.

    SvarSlett
  3. Interessant Svein Tore. Tillater meg å reklamere for at jeg også foretok en analyse for ca. to uker siden:
    http://olemski.blogspot.com/2010/02/hva-skal-vi-med-krf.html

    SvarSlett