mandag 1. mars 2010

Finale: Norges beste politiske blogg

Nå skal det avgjøres! Tre blogger(e) gjør nå opp om tittelen "Norges beste politiske blogg 2010". Etter en meget langvarig utsilingsprosess, står vi nå igjen med følgende tre:

Onar Åm
Emil Andre Erstad
Per Aage Pleym Christensen (sjekk også Liberaleren)

Åm og Pleym Christensen må begge kunne sies å sortere under merkelappen "liberalist". Mens den merkelappen nok ikke passer fullt så bra på Erstad... I anledning finalen, skal jeg sende alle tre noen spørsmål. Svarene deres vil etterhvert bli publisert her og vil således fungere som et slags valgkampprogram.

I 2. valgomgang klarte disse tre å danke ut gode blogger som Marias Metode, Ivar Johansen, Heidi Nordby Lunde, Merethe Ranum, Sigve Indergard, Paul Chaffey og Sondre Olsen.

Jeg minner om avstemningsreglene: Konkurransen varer ut mars. Den som får flest stemmer, vinner. Du kan stemme i høyrefeltet - under mine twitringer. Det er kun lov å stemme en gang per person. Indikasjoner på og mistanker om valgfusk, vil kunne resultere i at kandidaten fjernes fra konkurransen.

2 kommentarer:

  1. Og jeg er ikke med? Fytti rakker'n. Jeg som har så klokketro på min politisk orienterte satire.

    SvarSlett
  2. Beste politiske blogger 2 0 0 9
    Min stemme har derfor gått til en som gjorde seg fortjent til tittelen, altså beste blogger 2009. Da hjelper det ikke, som det observeres, at en eller flere øker bloggfrekvensen i 2010 for å få tittelen. Eller har jeg misforstått? Min kandidat som blogget ivrig i '09 er ute.
    Noe jeg ikke har forstått?

    SvarSlett