onsdag 6. mai 2009

Hjertesukk

Jeg er glad i fotball. Og i likhet med de fleste som er glad i denne leken med lærkulen, så har jeg favorittlag. I Norge er favorittlaget Lillestrøm. Jeg har akkurat sett de tape 3-0 mot Start i kveld. For åttende kamp på rad så ble det slett ingen seier. Posisjonen på tabellen er sist. Dønn sist. Stusselige tre poeng er alt hva "Fugla" har skrapt sammen i år. Og det er fire poeng opp til seriens nest dårligste lag; Stabæk.

Mange folk har gode engelske lag i "bakhånd" som de trøster seg med når deres hjemlige lag gjør det dårlig. Av typen Manchester United, Arsenal, Liverpool osv. Mitt lag i England er Luton. De startet sesongen med -30 poeng og er nå på vei ut av seriesystemet.

Så...ja...fotball er for tiden i grunn mest lidelse! I grunn bare lidelse. Men ingen skal i alle fall beskylde meg for å være en medgangssupporter.

PS:
Dessuten liker jeg Napoli også. De ser jammen ikke ut til å rykke ned! :-)

3 kommentarer:

  1. haha. Luton. Tøft. Aldri hørt om noen som holder m Luton...

    SvarSlett
  2. Verden er alt for full av medgangs-supportere! Trøst deg med det!

    SvarSlett
  3. Sondre: Men nå har du hørt om en. Vi er nok ikke så mange... Visste du forresten at Luton har vært involvert i den mest målrike tippekampen på NRK? 7-4 mot Oxford. Det var tider..

    Jan Erik: Tiltredes!

    SvarSlett